Subject: RE: Kiri Riigitee 14107 Vanassaare–Ruskavere tee km 7,996 asuva Kose silla (nr 495)
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 09:30:59 +0300

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 20, 2024 7:27 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Kiri Riigitee 14107 Vanassaare–Ruskavere tee km 7,996 asuva 
Kose silla (nr 495)

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 20. juuni 2024 11:17
To: Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Eesti Andmesidevõrk MTÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 14107 Vanassaare–Ruskavere tee km 7,996 asuva Kose silla 
(nr 495) rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 20.06.2024

Registreerimise number: 8-1/24-012/10905-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>